אוגוסט 12

Floatify – Smart Notifications | התראות חכמות על גבי מסך מכשיר האנדרואיד

floatify-logo

Floatify – Smart Notifications הינה אפליקציה אשר מאפשרת לכם לצפות בכל ההתראות המתקבלות למכשירכם בצורת הודעות קופצות בדומה לאפליקציית Metro Notification שסיקרתי פה באתר.

floatify-androappinfo

אפליקציית Floatify מאפשרת לכם לצפות בכל ההתראות מבלי להיכנס לתוכנה שממנה ההתראה הגיעה. כך במידה וקיבלתם התראה ממשחק כלשהו, מהפייסבוק, מאפליקציית ה-Whatsapp וכדומה לא תצטרכו כלל להיכנס על מנת לצפות במה מדובר ותוכלו לשלוט בכל ההתראות דרך המסך הראשי או אפילו דרך מסך הנעילה.

מטרת אפליקציית Floatify היא לאפשר לכם להמשיך את הפעילות הרגילה במכשיר האנדרואיד שלכם ולצפות בכל ההתראות המתקבלות ללא כל צורך מלצאת מהתוכנות או המשחקים ולבדוק במה מדובר.

בכל פעם "שתעירו" את המכשיר שלכם יופיעו כל ההתראות מהאפליקציות שקבעתם מראש. לחיצה על ההתראה תרחיב ותפתח את האפליקציה ממנה היא נשלחה, משיכת ההודעה לשמאל תבטל את ההתראה על גבי המסך.

באפשרותכם לבחור באילו אפליקציות תתמוך התוכנה (Notification Apps) וכן תוכלו לבחור כיצד תראה שורת ההתראות (Style). כמו כן תוכלו לבחור היכן תמוקם שורת ההתראה (Position) למטה, למעלה או באמצע המסך.

עוד אופציה נחמדה אשר מציעה התוכנה היא האפשרות של "רשימה שחורה חכמה" (Smart Blacklist) אשר תמנע חלונות קופצים באמצע משחקים או אפליקציות מסויימות שאתם תבחרו, לאחר שהאפליקציה תזהה כי סיימתם להשתמש באפליקציה שקבעתם מראש היא תציג את ההתראות שפיספסתם.

אפליקציית Floatify מאפשרת התאמה אישית של סגנון החלון, רקע, אטימות, צבע טקסט, האנימציה בו הוא יופיע/ייעלם ועוד.

מה שאני אישית הכי אהבתי באפליקציה היא האפשרות לצפות בכל ההתראות שהתקבלו מאותה אפליקציה לדוגמה: אם קיבלתי כמה הודעות מאפליקציית Whatsapp הן יופיעו באותה התראה ולא בנפרד – מאוד נוח!

floatify6-androappinfo

אפליקציית Floatify – Smart Notifications מוצעת להורדה בחינם אך מציעה עוד אפשרויות בגרסה המלאה כגון: אנימציות שונות, בחירת טקסט, סדר מיקום ההתראות, בחירת אייקון, גיבוי הגדרות, קיצורי דרך.

 

אהבתם? כיתבו תגובה ושתפו, דעתכם חשובה לנו!

להורדת הגרסה החינמית של אפליקציית Floatify:

 

download_icon

 להורדת התוסף לגרסה המלאה של אפליקציית Floatify בעלות של 7.90 ש"ח:

download_icon

סרטון הדגמה לאפליקציית Floatify – Smart Notifications:

תגיות: , , , , , , , , ,

Posted 12/08/2014 by androapp in category תוכנות

1 thoughts on “Floatify – Smart Notifications | התראות חכמות על גבי מסך מכשיר האנדרואיד

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.